Yaşam

Hayatınızı Değiştirecek Yöntem: Atomik Alışkanlıklar

Bazı alışkanlıklar edinerek, şu anda yaşadığımız hayat kısa veya uzun süredeğiştirebilir ve daha tatmin edici bir hayat yaşayabiliriz.

Üstelik alışkanlık haline getirmek için çok büyük farklar yaratmamıza da gerek yok. Az azBaştan beri edindiğimiz alışkanlıklarla köklü bir değişime hazır olun!

Bugünden edindiğiniz küçük alışkanlıklar geleceğinizi şekillendirir.

Özellikle bugünü incelediğimizde başarılı insanlar birçoğunun atomik alışkanlıkları var. Atomik alışkanlıklar tam olarak nedir?

Atomik alışkanlıklar, “Nasıl daha iyi yaşayabiliriz?” sorunun uygulanmasıdır. Bu alışkanlıklar kesinlikle bir şeyleri yapmadan önce hayatımızda uyguladığımız aslında kısa ve uzun vadede uyguladığımız küçük farklardır. çok verimliolduğunu kanıtlamıştır.

Ortaya çıkmasının en büyük sebebi kötü bir alışkanlığı yok etmek ya da hedeflerimize ulaşmaktır.

Kimimiz sigarayı bırakmak isterken kimimiz de fazla kilolarından kurtulmak istiyoruz. Bahsettiğimiz ilk durum korkunç bir alışkanlıkken, diğeri bir amaçtır.

Bu durumda, bir günde Sigarayı bırakmak veya 15 kilo vermek sağlıklı ve gerçekçi değil. Bahsettiğimiz kötü alışkanlığı bırakmak ve amacı gerçekleştirmek istiyorsak bu durumlardan kurtulmamız gerekir. küçük ama etkilialışkanlıklar edinmeliyiz.

Örneğin sakız çiğneme alışkanlığı sayesinde sigara isteğinizi azaltabilirsiniz. Örneğin, her öğünde sebze yeme alışkanlıklarıİstenmeyen kilolardan kurtulabilirsiniz. Kıymetlihayatınıza dahil ettiğiniz küçük ama etkili alışkanlıkları uygulamak.

Yürüyüşe çık. Yürümek hem sağlığınızı hem de zihninizi iyileştirir.

bugünden itibaren her gün 30 dakika Yürüme alışkanlığı kazanmak, daha sağlıklı bir yaşam sürmenize destek olacaktır. Yürüme alışkanlığı sayesinde eklem ağrılarınız azalacak ve solunum sisteminizin daha sistemli çalışmasına neden olacaktır.

yürüyüş alışkanlığı zihninizi rahatlatır. Birçok Silikon Vadisi mühendisinin ortak alışkanlığı yürüyüş yapmaktır. Günde 30 dakika yürümek, yeni fikirler bulmanızı, daha rahat bir zihne sahip olmanızı ve berbat enerjilerinizi atmanızı sağlayacaktır.

Uyandığında su iç. Su içmek metabolizmayı hızlandırır.

Sabah keyifli uykunuzdan uyandınız. Şimdi yapmanız gereken, hayatınızda yeni ve küçük bir alışkanlığın farkına varmak. bu alışkanlık Şüphesiz içme suyu . Sabah içtiğiniz bir bardak su vücuttaki toksinlerin atılmasına neden olur.

en güzel kısmı parlayan cilde Alabilirsin. Uyanır uyanmaz su içme alışkanlığı ile daha canlı bir cilde ve daha sağlıklı bir vücuda sahip olabilirsiniz.

Kişisel bakım rutininizi yapın. Bakımlı olmak özgüven ve memnuniyet getirir.

 

Başka bir küçük alışkanlık da kendinize. kendi kendine bakım yapmaktır. Yanlış anlamayın, giyinmekten ve aynanın karşısında saatler geçirmekten bahsetmememiz normal. Düzgün uyumak, düzenli yemek yemek ve güzel kokmak için edindiğiniz kişisel bakım alışkanlığı Daha mutluöyle

Yapacağınız azıcık özen de farkındalığınızın artmasında etkilidir. bu da daha bilinçlibir hayat yaşamanızı sağlar.

Sevdiklerinizle zaman geçirin. Onlarla zaman geçirmek size daha rahat bir zihin verir.

Maalesef özellikle bir yazılım dili öğrenmek için zor şeyler yapmaya kalktığınızda. aklın çok meşgul Bu mümkün. Bu nedenle sevdiklerimizle vakit geçirmek küçük ama etkili bir alışkanlıktır.

Günde 30 dakika ya da 1 saat sevdiklerinizle vakit geçirmek sizi mutlu eder. Sevdiklerinizle vakit geçirmek size kendinizi pahalı ve değerli hissettirir. değerli hissetmek, kişilik bozukluklarını önler.

Çalışma ortamınızı kendinize göre ayarlayın. Tabii yanınızda dikkatinizi dağıtacak herhangi bir eşya olmadığı sürece.

Hiç şüphesiz bir diğer küçük alışkanlık da çalışma ortamını verimli ve verimli hale getirmektir. dikkati başka yöne çekme küçültmek. Bu sayede daha düzenli ve sistemli çalışabilirsiniz.

Çalışma ortamınızdan en iyi şekilde yararlanmak için masanızda yalnızca ihtiyacınız olan malzemeleri bulundurun. Zamandan zamana Çalışma ortamınızdan sıkılabilirsiniz. Kim sıkılmaz ki? Bunun için arada ortam değiştirmenizde fayda olabilir.

Günlük görevlerinizi yapılacaklar listesine değer sırasına göre yazın. Böylece değerli işinizi önce siz bitirebilirsiniz.

hepimiz hayatında önemli ve çok değerli değil ama yapacak işlerimiz var. Bunun için de değer sırasına göreListe hazırlama alışkanlığı edinerek değerli ve önemsiz işlerinizi tamamlayabilir, sorumluluğunuzu artırabilirsiniz.

“Hayır” demeyi öğrenin. Bugün hoşunuza gitmeyen bir olayla karşılaştığınızda “hayır” deme alışkanlığı hayatınızda büyük değer taşır.

Yakın ve uzak çevremizde sevdiğimiz ve sevmediğimiz insanlar var. Bazen sevdiğimiz insanlar zarar görürüzBildiğimiz halde bozamıyoruz ve “hayır” diyemeyiz.

Böyle bir durumda ne yazık ki her zaman üzgün Basitçe “hayır” diyemeyenler var. Bunu unutmayalım. İstemediğimiz her duruma “hayır” deme hakkımız var. “Hayır” demeyi alışkanlık haline getirdiğimizde kendimize olan saygımızartar ve yanlış bir durumla karşılaşmaktan kurtuluruz.

yazmaktan çekinmeyin. Yazma alışkanlığı hayatınızı düzenlemenize yardımcı olur.

İnsan, yaptıkları ve yaptıkları sonucunda pişman olabilen kişidir. öğrenebilmek bir varlıktır. Genelde bir hata yaptığımızda kendimize “Bir daha yapmayacağım” deriz. Bunu hatırla Söz uçar, yazı kalır.

Yazma alışkanlığı, günlük hayatınızı planlamada oldukça etkilidir. Ayrıca yazdıkların geriye doğru okuduğunuzda Tekrar hatırlarsınız ve yanlış bir duruma düşmemek için kolları sıvarsınız. Bu nedenle yazma alışkanlığını kazanmak hayatınızı değerli bir şekilde düzenleyecektir. Dünya çapında birçok değerli insangünlük tutar.

Benjamin Franklin bilimsel teorilerini günlüğünde tuttu. arnold schwarzenneger vücut geliştirme Bununla ilgili bir günlük tuttu. Böylece odaklanmaları ve organizeoldukça kolaydı.

Fark ettin mi? Şimdiye kadar bahsettiğimiz alışkanlıklar hem basitbirçok yoldan etkili. Küçük ama etkili bir alışkanlık tavsiyen var mı? Yorumlarda buluşalım.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu