Ekonomi

THY’nin yılın ilk 3 ayındaki reklam harcaması 663 milyon TL oldu

Türk Hava Yolları (THY) Anonim Menfaat Sahipleri ve bağlı ortaklıklarının mali tabloları, şirketin reklam ve tanıtım maliyetlerindeki artışı ortaya koydu.

İletişim Lideri Fahrettin Altun’un eşi ve TÜRGEV ​​Yönetim Kurulu Başkanı Fatmanur Altun ile AKP üyesi Melih Şükrü Ecertaş’ın yönetim kurulunda yer aldığı şirketin mali tabloları açıklandı. BirGün’den Mustafa Mert Bildircinulaşmış.

Tablolara göre çalışanlarına yönelik mobbing argümanlarıyla gündeme gelen THY’nin 2023 Ocak-Mart döneminde reklam ve promosyon tüketimi geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 158 arttı.

Mali tablolara göre 2022’nin ilk üç ayında 256 milyon TL olan reklam ve tanıtım tüketimi, bu yılın ilk üç ayında 663 milyon TL’ye sıçradı.

Müşavirlik ve müşavirlik hizmetlerinin şirket kasasından alınması için bu dönemde 50 milyon TL çıktı. Yıllar içinde THY’nin reklam ve tanıtım için ödediği tutarda artış oldu. 2015 yılında 563 milyon TL, 2017 yılında 910 milyon TL harcama yapılmıştır. Yıllar itibariyle reklam ve tanıtıma ödenen tutarlar aşağıdaki gibidir:

•2019: 994 milyon TL

• 2021: 696 milyon TL

2022: 1 milyar 847 milyon TL

•2023 (Ocak-Mart): 663 milyon TL

Öte yandan THY, Fatmanur Altun ve Melih Şükrü Ecertaş’ın bağımsız yönetim kurulu üyeliklerinin devamına da karar verdi. KAP’a iletilen karar kapsamında Altun ve Ecertaş’ın 21 Temmuz 2023 tarihli yazı ile yönetim kurulu üyeliğine bağımsız adaylıklarının “kabul edildiği” belirtildi.

ulus-haber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu